KERNEYDELSER


  • Cafe/Restaurant



Frokost drift

VI har til hensigt at drive Pure Food med et cafekort med lette kolde retter, diverse blandede salater samt lette lune retter i dagtimerne.


Dette vil medføre at køkken og serveringspersonale kan følge med i et højt tempo og skaber derved mere tid til gæstekontakt samt ekstra seating/salg af bordet.


Da Pure Food har en stor udestilling som bruges når vejret tillader dette og beliggenheden er yderst central i Brønshøj, må der forventes en overvægt af gæster i dagtimerne som allerhelst vil spise forholdsvist hurtigt og derefter videre i deres dagsplan.


Aften drift

Aftenkortet er en del mere sofistikeret end frokostkortet. Dette indebærer at servering og tilberedningen bliver en anelse langsommere, hvilket dog ikke skal ses som en negativ ting.


Konceptet om aftenen vil være at vi ønsker at gæsten får en yderst behagelig oplevelse i dejlige og rolige omgivelser, hvor der er fokus på gæsternes individuelle behov, om det være sig mad snak eller bare generel små snak.


Om aftenen indfører vi værtinde princippet, som har den effekt af at der skabes ro og overblik i restauranten. Alt for mange steder har stresset personale som derved stresser gæsten ved første blik og udstråler uprofessionalitet. Dette medfører en negativ oplevelse for gæsten fra start af.


I store træk fungerer en seating, med at gæsten ankommer og bliver modtaget af en smilende værtinde som kontrollerer deres reservation og placerer gæsten ved deres bord. Værtinden modtager derefter drinksbestillingen og serverer denne eller videregiver den til serveringen. Det altafgørende er at få startet bordet op hurtigt, så gæsten ikke føler at der ventes på servering eller kontakt til personalet. Herefter er det kontakt med serveringen samt maden som er videre afgørende for udviklingen af oplevelsen til en positiv en af slagsen. Dette vil i sig selv skabe det man kalder en ”RC” repeat costumer eller stamgæst.


Under værtindens opgaver medfølger data indsamling på RC gæster. Dette vil sige at alt der er relevant i forhold til den enkelte gæst bliver registreret. Som eksempel kan nævnes evt. dato for fødselsdag, allergier osv.


Dette er udelukkende for at få vores gæster til at føle sig velkomne og genkendt.


(Walk in) Gæster fra gaden vil blive modtaget på samme måde, dog med den undtagelse at de vil blive bedt om at vente kort i baren, imens deres bord klargøres. Dette baseres selvfølgelig på at vi altid har mere end tre kvart fyldt i restauranten ellers vil de blive placeret ved deres bord med det samme og drinksbestillingen modtaget.



Selskaber/Catering (mad ud af huset)

Da køkkenet er sat op til produktion i forholdsvis stor stil er det ydermere vores hensigt at drive selskabsvirksomhed i lokalerne.


Ud over ovenstående vil vi målrettet, fokuseret på firmaer, etablere frokost ordninger, receptionsmenuer, kolde og varme buffeter, og ikke mindst, totalløsninger for arrangementer ude af huset.


Disse inkluderer alt fra duge og blomster, til servering og underholdning.

(Som vi i branchen siger ”om vi skal lave til 15 eller 115 er der ingen forskel. Arbejdet er det samme”)


Alt dette uden at gå på kompromis på kvaliteten, med dette menes der at vi vil altid lægge vægt på kvalitet i vores varer og udførelsen af produktionen og derved indbyde en mere købestærk del af markedet.


Vi vil fra tid til anden afholde arrangementer som igen vil afspejle vores koncept med at yde en service og et produkt i verdensklasse, direkte henvendt til vores gæstegrundlag.


Arrangementet kan evt. suppleres med underholdning. Der kan selvfølgelig også suppleres med skræddersyet menuer efter kundernes behov. Altså igen en totalløsning for en dejlig aften på Pure Food.